Nahradne riesenie

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Červenec 29 01:02:00 CEST 1998

V poslednim dopise Petr Snajdr pise:

> Tim mate namysli to, ze SQL je ve FoxPro nepouzitelne a to
> ostatni staci k napsani cehokoliv? Chapu to spatne?

no SQL Foxka umi take, ale u vetsich veci ji skrz SQL rychle dojde dech.

> perl ma mozna slusnou vyjadrovaci schopnost,ale asi je
> o kategorii software vedle. Navic me prijde jako docela
> neprehledny jazyk (bohuzel hodne lidi si na nej zvyklo)

jsem jednim z nich a byl to jen napad

> Otazka je nejenom co od toho pozadujete,ale jak cemu rikate.
> rychly? Vyvoj? Hotova Aplikace? Proc si to myslite? Podle ceho?

no hlavne uzit ty 100 kB kodu napsaneho ve Foxce pod DOS, co by se hodilo
ted dat na Linux (situace - 4 stanice 386 na DOS, 1 server PPro s Linuxem,
protoze vse bylo vystaveno nad Foxkou (5 let prace), neprichazi v uvahu nic
jineho nez server jen souborovy a klienti na stanicich jedou ve Foxce. Ale
co kdyz chci napr. zindexovat ty ohromne databaze, coz na 386 zabere asi
hodinu.... to by to PPro zvladlo, ale Foxkovy program tam nejede. )

Kdysi byla Foxka pod UNIX (stejen jako treba ACAD), co se s tim stalo ?

> Jinak nevim. Pro nenarocne pouziti bezi snesitelne i na 16 MB
> treba MySQL a tezce pochybuji, ze bude pomalejsi nez FoxPro :)

no to ne, ale v te Foxce uz je to napsany ;-(

> Mam pocit, ze data do nej snad jdou dokonce naimportovat z DBF
> nebo neni problem napsat jednouchy program, ktery to udela :-)

ale jiste ;-)

> 	Trochu o necem jinem je pak GUI. Zatim mi jako
> nejlepsi prijde Gtk (jde s nim mam pocit pracovat i ze zmineneho Perlu
> nebo Pythonu).

jojo

> S pozdravem
> 	Petr Snajdr

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63