Problem s routovanim (ICMP/UDP)

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Červenec 30 09:05:59 CEST 1998

W>Kedze ICMP pakety negeneruju ICMP pakety, tak by to ani windoze nemali
W>robit inak (iba ak mi nieco uslo).

teoria a prax su dve odlisne veci. napriklad kedysi teoria hovorila, ze
icmp-cka vracaju ip hlavicku a prvych 64 bitov (teda 8 oktetov alis
bajtov) z IP dat. v skutocnosti napriklad icmp 'time exceeded' to robi,
ale trebars icmp 'port unreachable' posle naspat cely paket. a po (mozno
prikratkom) namatkovom hladani som nenasiel stroj, ktory by poznal icmp a
na expirnuty echo-request neodpovedal. robia to aj routre cisco.

W>Tak v tom pripade hrozi kolaps vesmiru, inak takato aplikacia by si mala
W>aspon port registrovat (a brat do uvahy, ze existuje aj traceroute :).

to je dost krute..

kde sa da docitat, ako to NAOZAJ ma byt? ja teraz totiz potrebujem spravit
zopar aplikacii (aj traceroute) uplne od zakladu a chcem to psravit dobre
(cize ak sa to moze, tak cez icmp).

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..