sw na webove noviny

Robert Hanzlik rhan na mia.cz
Čtvrtek Červenec 30 10:44:45 CEST 1998

Zdravim.

> Potreboval bych nejaky soft, ktery by umoznoval zadavat pres webove
> rozhranni clanky do www novin. Vim ze na necem takovem delal
> xChaos, ale
> dokonceni je v nedohlednu... dokazu si predstavit ze to napisu napr. v
> Perlu... clanky by byly skladane do SQL databazi, WWW generovane pres
> Perl nebo PHP... ale nezbyva mi cas to napsat... vite prosim nekdo o
> free nebo komercnim reseni....? Ale ne neco za statisice korun...

Nechci hecovat, ale to je prace tak na dve/tri odpoledne. Tedy za tu dobu
vznikla hruba kostra JUNyKS serveru. Clanky se pridavaji do SQL pres JAVA a
JDBC, generuji se pomoci aktivnich stranek. Perl nedoporucuji, neb je pak
potreba az moc vykony stroj. Viz problemy slashdot.org.

S pozdravem
                       Robi

Robert Hanzlik - odborny konzultant, M.I.A. a.s.
sefredaktor JUNyKS serveru - http://www.junyks.cz