Seminar na slovensku

Dusan Hrnciar cop na gtinet.sk
Pátek Červenec 31 08:37:13 CEST 1998

Na zaciatok sa ospravedlnujem vsetkym, lebo myslim ze podobne maily
nepatria prave do tejto konferencie...

Ahoj Mao.
Mozes mi povedat nieco blizsie ohladom toho seminara? Kedy bude, kde a o
com bude?
Ak by to bolo zaujimave, rad by som sa zucastnil. A pokusim sa zistit
odpoved na tvoju otazku.

p.s. A ak by si bol tak dobry, skus mi prosim zistit, preco vsetka
pocitacova (ale vastne vsetka) literatura vydavana v cechach stoji na
slovensku o 15-20% viac ako v cechach? (a to aj v dobach ked pomer
CZK:SKK bol 1:1, a to samozrejme nepocitam dost vysoke postovne ktore si
platim este navrch).

s priatelskym pozdravom

--

     Dusan

+-------
| D u s a n   H r n c i a r
| tel.  07/813811
| e-mail: cop na gtinet.sk

Where do you want to install LINUX today?