lokalizacia... hlasi mi to: "locale not supported by C library"

Peter Hudak hudis na eurotel.sk
Čtvrtek Červenec 30 14:07:05 CEST 1998

zdravim...
Mam RH5.1
nainstaloval som si ISO biznet fonty. V netskejpe funguju paradne.
Dalej som nainstaloval XKB-czsk-forcedIM-0.03-1.i386.rpm a postupoval
som podla readme. Po nastartovani Xiek mi kazda aplikacia (lyx, xterm)
vyhlasi:
Warning: locale not supported by C library, locale unchanged
I18N: locale not supported by setlocale, locale unchanged

toto je vystup mojeho /usr/bin/locale:
LANG=sk
LC_CTYPE=sk
LC_NUMERIC="sk"
LC_TIME="sk"
LC_COLLATE="sk"
LC_MONETARY="sk"
LC_MESSAGES="sk"
LC_ALL=

Viete niekto v com by mohol byt problem? Klavesnicu mi to zjavne vymeni,
ked stlacim <lshift>-<rshift> rozsvieti sa caps-lock a nejdu pisat
slovenske znaky,
anglicke idu.

Vdaka vopred.

/hudis