lokalizacia... hlasi mi to: "locale not supported by C library"

Jan Fego J.Fego na icl.cz
Pátek Červenec 31 15:44:10 CEST 1998

    Ahoj,

Peter Hudak wrote:

> zdravim...
> Mam RH5.1
> nainstaloval som si ISO biznet fonty. V netskejpe funguju paradne.
> Dalej som nainstaloval XKB-czsk-forcedIM-0.03-1.i386.rpm a postupoval
> som podla readme. Po nastartovani Xiek mi kazda aplikacia (lyx, xterm)
> vyhlasi:
> Warning: locale not supported by C library, locale unchanged
> I18N: locale not supported by setlocale, locale unchanged

zkus se podivat do /usr/X11/lib/X11/locale/locale.alias jak tam mas
nadefinovany zkratky pro slovenstinu (bude to asi sk_SK.ISO8859-2) a prepis to
na hodnotu podle toho jak se ti jmenuje ten adresar se slovenskym locale v
/usr/share/locale (asi sk_SK). Jestli mne teda pamet nesali, tak jenom umazes
ten konec .ISO8859-2 z radku se slovenskymi aliasy a melo by to fungovat.

    Honza