lokalizacia-vyriesene

Peter Hudak hudis na eurotel.sk
Čtvrtek Červenec 30 17:29:18 CEST 1998

postudoval som si v etjto konfere a nakoniec sa mi to podarilo
rozbehat...
v skratke:
instalacia .rpm balika + vsetko podla readme
zeditovanie /usr/share/locale/locale.alias - pridanie vsetkych moznych
aliasov na slovencinu (rpm balik vyrobi iba "slovak" a nie "sk"),
prekopirovanie vsetkych fajlov v /usr/share/locale/sk* navzajom do
vsetkych sk adresarov
LC_CTYPE=sk; LANG=sk.

Mam ale dalsi problem... NEVIEM TLACIT SLOVENCINU...
aj ked si v netskejpe sejvnem poslovenceny fajl do postscriptu a ten
priamo poslem na postscriptovu tlaciaren, netlaci to slovencinu... ani
priamo ked tlacim z netskejpu.
Ked sa snazim tlacit z LyXu, tak to pise nejake errory, ze ich mam
fixnut, ale to je asi ina pohadka...

Kto tlacite s diakritikou, ako tlacite?

vdaka

/hudis