pre ANNOUNCE: MyMoney - ucetnictvi pro Linux

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červenec 31 03:23:00 CEST 1998

On Wed, 29 Jul 1998, Michal Hucik wrote:

> pisu to v cecku ... i kdyzYenya uz mne presvedcoval ze napr.perl by byl
> lepsi protoze by to nebylo  pevne vazano na MySQL, ale myslim si ze to lze
> zajistit nejakym mezi-interfacem pro komunikaci s databazi ...
>
> Ahoj -
> 	Michal

 Zdar,

 prave pred nedavnem jsem hledal soft na ucenictvi... (uprimne i pod MS-win
jsou jen dve az tri jinak je to brak..) A stejne zadne nepouziva SQL.

 Mam jen takovy maly komentar...proc jednoduche ucetnictvi? Nez to
dodelas(te) tak to zrusej. S prechocen tohoto statu do EU bude asi (!) jen
podvojne... (tedy doufam ze me informace jsou Ok). Pry se o tom uvazovalo uz
drive.

 (Ne)Vazba na urcite SQL prece neni nutnost pokud v programu nebudes
pouzivat primo API dane SQL ale nejake vlastni ke kteremu se pozdeji napisi
ruzne varianty pro ruzne SQL. Ale v programu bude jen neco nezavisleho...

 Pochopitelne C.... :-)

							zakkr