pre ANNOUNCE: MyMoney - ucetnictvi pro Linux

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Červenec 31 08:33:42 CEST 1998

On Fri, 31 Jul 1998, Karel Zak wrote:

> On Wed, 29 Jul 1998, Michal Hucik wrote:
>
>  prave pred nedavnem jsem hledal soft na ucenictvi... (uprimne i pod MS-win
> jsou jen dve az tri jinak je to brak..)

Totez muzete aplikovat na ucetnictvi pro Maca

> A stejne zadne nepouziva SQL.

Na to je jednoduche odpovedet. SQL nepouzivaji proto, ze:

- po Windows neni zvykem aby byl SQL server zadarmo (spise hodne naopak)
	(tj. zvysuje to cenu a to nemalo)
- ne kazdemu serveru pod Windows staci 16 MB RAM ;-)
- nekteri IMHO zamerne pouzivaji databazove formaty, ktere znesnadnuji
	prestup ke konkurenci ( pro uzivatele to znamena, ze kdyz
	se ten format v souboru porusi muze se jit klouzat a nebo ho
        nechat opravit coz prijde tak kolem 1000 Kc/Hod napr.)

Kazdy bod z toho a mnoho dalsich je duvodem proc napsat Free Ucetnictvi.

>  (Ne)Vazba na urcite SQL prece neni nutnost pokud v programu nebudes
> pouzivat primo API dane SQL ale nejake vlastni ke kteremu se pozdeji napisi
> ruzne varianty pro ruzne SQL. Ale v programu bude jen neco nezavisleho...

Definice nejakych univerzalnich API existuji. Je otazka jak moc
jsou vyhovujici nebo nevyhovujici.

>  Pochopitelne C.... :-)

No jsou i mene zavisle jazyky ;-)

> 							zakkr