16-barevne X-y

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Pondělí Červen 1 12:37:15 CEST 1998

Vojtech Pavlik wrote:

> I se starym a spatnym monitorem, a 4M Virgem je mozno provozovat
> jakekoli barevne rozliseni, tudiz i 16 milionu barev. Monitor o
> poctu barev proste nevi. Zalezi pouze na casovani videomodu. Proto
> je ho potreba nastavit podle toho co monitor dokaze.

V tom je ten problem. Nevim co dokaze. Mema k nemu nic nez kabel ;-)

> /usr/lib/X11/XF86Config

Tolik ruznych prekopavek, ktere jsem delal v XF86Configu jsem nedelal snadv
nicem jinem. Problem je v tom, ze ikdyz nastavim to nejhorsi, co pro 800x600

existuje, tedy mod 56Hz (ostatni zakomentuju), shazuje to monitor stejne.
Podle mne ruzne intervaly, ktere kde jsou, maji vliv jenom na vyber
nejlepsiho
mozneho modu - a kdyz ma jenom jeden a ten vyhovuje jeho intervalum,
mel by ho sezrat (coz udela). Moc se v rucnim timingu nevyznam a
Xconfigurator
je 'pekna' 'svine', ktera mi nabidne pouze rezim 640x480 v 8 bitech...

--
Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz