Sobeckost?

Pondělí Červen 1 13:35:32 CEST 1998

Abych pravdu rekl, dost me tento dopis nadzvednul. Zejmena proto, ze
opakovat neustale dokola okruh zhruba 10 otazek me uz nebavi a druhy duvod
je ten, ze jestli nekdo ocekava, ze mu poradim (ja/nekdo jiny) do 30 minut
po zaslani mailu do konference, tak se myli. Ctu konferenci narazove a
zejmena je to chyba tech, co se ptaji, protoze kdyz ctu 400+ mailu
najednou, tak ty s nevhodnymi subjekty, VELKYMI PISMENY, !!!!! vykricniky,
zacatecniky, atd... _hned_ smazu (viz Meta-FAQ zasilana vzdy 1. v mesici v
0:05). Navic to delam ve svem volnem case, ze...

Tim chci branit narcenou skupinku, ktera "pry" nechce nic rict ostatnim.
S pranim RTFM.... :-(

PS: nevyvolejme dalsi flamewar, spis se zamysleme (obe skupiny ctenaru)

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution