Sobeckost?

Ivo Zacek izacek na brno.bohem-net.cz
Pondělí Červen 1 23:12:05 CEST 1998

Milan Kerslager wrote:

> Navic to delam ve svem volnem case, ze...

Opravdu to delate ve svem volnem case v 12:38 (to je cas, s nimz dorazil
Vas prispevek)? V te dobe ja zpravidla volny cas nemivam. Berte to jako
projev zavisti. Urcite si take sam platite dial-up pristup na Internet
jako ja.

> zejmena je to chyba tech, co se ptaji, protoze kdyz ctu 400+ mailu
> najednou, tak ty s nevhodnymi subjekty, VELKYMI PISMENY, !!!!!
> vykricniky,
> zacatecniky, atd... _hned_ smazu

No, ja _hned_ nesmazu nic. Kdyz uz mi to za me penize doslo, tak si to
prectu :-) (divam se na hodiny, je 23:10). Pokud na neco dokazu
odpovedet, tak odpovim. Bohuzel to neni moc casto, protoze se zabyvam
urcitymi specialnimi problemy, ktere zajimaji malokoho jineho. Nicmene
necitim potrebu se na nekoho vytahovat.

--
Ivo Zacek <izacek na brno.bohem-net.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno
Nejspravedliveji rozdelenou veci je rozum: