16-barevne X-y

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Pondělí Červen 1 14:08:14 CEST 1998

> Myslim, ze jedina moznost je pouzit VGA X-server, ktery chodi v 16
> barvach, ale asi neumi vic jak 640x480. Jina moznost by byli dve barvy
> mono xserver, ktery ,,asi`` umi i vetsi rozliseni.
>
> BTW, fascinuje me, ze si nekdo neumi precist otazku.

No prave :) - muzete pouzit VGA, SVGA, S3, nebo proste cokoliv, ale
pokud budou spatene nastavene "timings", tak to proste nepojede (coz
se projevi v lepsim pripade vypinanim monitoru, v horsim pripade
odpalenim monitoru). Az Vas priste bude zase neco fascinovat, zkuste
si tu otazku taky znovu precist a treba uz Vam to pak neprijde tak
fascinujici :)

--

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library