exceptiony

Zdenek Pizl pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Červen 1 15:56:43 CEST 1998

..

> nebyl bych si tak uplne jisty tim, ze je to spatne: nechce se mi ted
> studovat navrh normy, ale neni uplne nesmyslne, ze dava prednost shode
> typu pred poradim catch-u v kodu

souhlasim, podle me to je velmi pravdepodobne, ze si vybere typove
shodnou exception

> ony jsou stejne vyjimky v 2.7 dost divne, 2.8/egcs je na tom mozna lepe

watcom ?? jaka verze tohleto dela ? moje 10.5 je vcelku v pohode,
spousta veci se tam nastavit v dialozich a dalsi veci jako prepinace.
Podle me to je nejlepsi compiler, co znam (osobni nazor :) )

musim to vyzkouset ...

> rad bych videl kompilator, co vyjimky umi (treba watcom ma nejaky pekny
> memory leak, co v nejakych zahadnych situacich zpusobuje, ze to cele
> zhebne)

:o) dobry software ma chybu na kazdych 20000 radcich zdrojoveho kodu ...

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "