exceptiony

Tomas Vasko vasko na pobox.sk
Pondělí Červen 1 22:45:50 CEST 1998

Zdenek Pizl <pizl na max.af.czu.cz> wrote:
> .

ono by to ani nemalo davat prednost poradiu, ono by to mal zachytit prvy blok,
ktoreho typ vyhovuje( t.j. nemusi sa zhodovat, moze to byt predok* alebo
predok&. Aj char*, int* maju odchytavat [un]signed char*/int*). Aspon som tomu
tak porozumel zo stroustrupa a funguje to tak v inych kompileroch...

> watcom ?? jaka verze tohleto dela ?
9.5
>                                     moje 10.5 je vcelku v pohode,
no ved aj tato. mozno sme si celkom nerozumeli, ale watcom spravne podla
normy nezhltne ten druhy blok s tym ze sa to k nemu program proste nikdy
nemoze dostat.

							tomas