FAX server z Linuxu RH4.2

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Pondělí Červen 1 18:03:26 CEST 1998

> Byl by jste nekdo tak laskav a poslal mi strucny vynatek ze souboru
> /etc/squid.conf ?

/etc/squid.conf?? To s tim nema nic spolecnyho. Ale takovej /etc/smbd.conf
bych za relevantni povazoval. Takze jsem ho opet dal na
ftp.logix.cz:/pub/fax/smbd.conf snad to pomuze.

> Mam take konfigurovat /etc/printab ?
Zrovna jsem koukal do svyho a tam jsou uplny nesmysly vyrobeny RedHatim
printtoolem, takze na tom to nezavisi.

> Zda se mi to podezdrel, ale nema mit tiskarna v sambe writeable = yes ?
Staci printable=yes

> Kde se konfiguruje umisteni modemu apod ? Ma to ted neco spolecneho s
> mgetty+sendfax ?
Printfax.pl ty faxy akorat radi do fronty. K tomu pouziva program
definovany v promenne $faxspool nekde na jeho zacatku. Predstavu o tom
jaky se pouziva modem, kde je umisten a podobne ma az program sendfax
volany programkem faxrunq (ten je volavan z cronu) a konfiguruje se to v
konfigurakach mgetty+sendfaxu.

> Jo jakou postcriptovou tiskarnu pouzivate ?
Nejlip se mi osvedcila Apple NTx 4.70 (nebo i jiny Apple NT). Moc mi
nefungovaly ovladace pro HP*.

Zatim nashle a hodne uspechu. Kdyztak se jeste ptejte (a poslete mi Cc na
soukromou adresu, jelikoz konferenci nectu pravidelne).

Michal Ludvig