Virtualni WWW server

Vlach Vladimir vlach na sporty.cz
Pondělí Červen 1 17:32:04 CEST 1998

No kdyby to nepomohlo, tak myvam obcas podobny problem.
Zkuste nastavit pocet bezicich serveru (2 servery na 1 virtualni web)
Nejsem si jisty, ze to muze byt timto, ale za zkousku to stoji.
Mam takovy dojem, ze tyto problemy jsem mel a vyresil jsem je timto.

S pozdravem
Vlada Vlach vlach na brn.czn.cz
Brno        ICQ: 9511246