Virtualni WWW server

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 1 19:45:51 CEST 1998

Zdravim,

> Chtel jsem vyzkouset jak funguje virtualni web na Apache
> serveru, ale nejak se mi to nedari.
> - vytvorim virtualni IP rozhrani na zar. pr. eth0:0
> - v souboru httpd.conf nastavim virtualni server
> - nastavim take DNS
> Vse chodi az na to jako by nefungovala direktiva
> 'ServerRoot='... virtualni web mi nabizi stale stejny
> adresar ...

   Osobne doporucuji:

	(1) Nepouzivat IP-based virtual hosty, nybrz vyuziti podpory virtual
	    hostingu v novejsich verzich HTTP.

	(2) Precist si o tom v dokumentaci od Apache -- velice dobry
	    uvod je na http://sunsite.mff.cuni.cz/web/apache/docs/vhosts/index.html

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/