Pocesteni midnight commanderu

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Pondělí Červen 1 21:32:16 CEST 1998

Ahoj!

Tak jsem si hral s midnight commanderem, a mel jsem sileny napad
pocestit ho... No, tady je vysledek. Bohuzel se mi nepodarilo nijak
rozchodit podporu vice jazyku, takze sice preklad mam (no, nevalne
qality, ale pro zacatek by to mohlo stacit), ale nedokazal jsem
midnighta prinutit aby ho pouzival. Kdyby mi nekdo umel poradit jak z
.po souboru udelam funkcni preklad, at promluvi.

Kdyby nekdo chtel pokracovat v prekladu, tak at se chopi attachovaneho
souboru a pokracuje... (mel by byt docela maly tak ho pribaluju.)

							Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).