Pocesteni midnight commanderu

Petr Konecny pekon+usenet na informatics.muni.cz
Úterý Červen 2 10:42:04 CEST 1998

 PM: [1 <text/plain; us-ascii (7bit)>] Ahoj!

 PM: Tak jsem si hral s midnight commanderem, a mel jsem sileny napad
 PM: pocestit ho... No, tady je vysledek. Bohuzel se mi nepodarilo nijak
 PM: rozchodit podporu vice jazyku, takze sice preklad mam (no, nevalne
 PM: qality, ale pro zacatek by to mohlo stacit), ale nedokazal jsem
 PM: midnighta prinutit aby ho pouzival. Kdyby mi nekdo umel poradit jak
 PM: z .po souboru udelam funkcni preklad, at promluvi.

msgfmt cs.po ; mv messages /usr/share/locales/cs/LC_MESSAGES/mc.mo
cd mc-4.1.35
./configure --with-included-gettext
make
LANG=cs src/mc

mi fungovalo (viz mc-4.1.35/ABOUT-NLS). Je samozrejme potreba mit
nainstalovan prislusny program z baliku gettext (napr. Debian
project/experimental). Navic si myslim, ze by mc mel mit moznost se
slinkovat se systemovou implementaci funkce gettext a ne vyuzivat nejake
vlastni implementace (aspon to vypada, ze to neumi).

						Petr

Petr Konecny  <pekon at fi.muni.cz>  http://www.fi.muni.cz/~pekon/
PGP Key ID: 1024/FDD85DBD
Key fingerprint = 8B 1A D4 39 50 20 A1 DB  AF 03 2A 53 9E 2D 9D 1B