Virtualni WWW server

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Úterý Červen 2 10:21:15 CEST 1998

Vlach Vladimir wrote:

> Sice se na jednu stranu plytva IP adresami, ale jinak nevidim problem.
> 1. s podporou virtualnich hostu s jednou IP je nejaky problem se starymy
> browsery

A to nejenom se starymi browsery ;-)

> 2. nefunguje zpetny revrz v DNS (refferer log apod.)

Tady nejde jen o refferer.log . Hlavni problem u reverze DNS je v tom, ze
vsechny browsery, se kterymi jsem se setkal, mi zmeni URL podle fyzickeho
jmena serveru,nikoli podle virtual hosta. Podotykam, ze toto mi dela NC 4.03,
MSIE 3.02 atd.
Obzvlaste uzasne je to u ServerAlias. Tam i MSIE 4.0 . Proto radsi pouzivam IP
reseni,
ktere preci jenom funguje vsude.
Velice zajimavou veci je pridani noveho IP-virtual hosta. Nevim, jestli to
dela squid
nebo kdo, ale dokud na nem nesmazu cache, neni ochoten korektne akceptovat
http://www.domena.cz, ale http://www.domena.cz/index.html ano. Zahada.

Jo a jeset bych se chtel zeptat. Mate nekdo zkusenosti z framem nulove sirky?
Podle vseho jej netscape zorazuje o sirce scroll-baru a MSIE 4.0 pri nem obcas

haze chybu 0880f-c408.
Nevite, kde muze byt problem?

 --
Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz