Virtualni WWW server

Vlach Vladimir vlach na sporty.cz
Úterý Červen 2 00:17:58 CEST 1998

Dobry den, mel bych jeden specificky dotaz, ktery sice asi nepatri primo do
Linux konference,
ale budihz.
Proc nepouzivat IP-based virtual hosty (podle mne je pro kazdy virtualni
host IP)
Znamena to tedy, ze mam jeden httpd server a jednotlive virtualni servery
maji vlastni IP.
Sice se na jednu stranu plytva IP adresami, ale jinak nevidim problem.
1. s podporou virtualnich hostu s jednou IP je nejaky problem se starymy
browsery
2. nefunguje zpetny revrz v DNS (refferer log apod.)

V soucasne dobe pouzivam obe metody a zalezi to predevsim na tom k cemu a
pro koho je
Web delany.

Jaky je Vas nazor ?

S pozdravem