Cestina v X (kapitulace)

Pavel Vondricka vondric na praha1.ff.cuni.cz
Úterý Červen 2 15:53:41 CEST 1998

Dobry den,
tak tedy odvolavam , co jsem slibil:

- Na mem pocitaci pismena s carkami stejne nefunguji (tedy bez patricnych
uprav) a podle rad, ktere se tu uvedly mi ze zahadnych duvodu funguji
krome "il2_aacute", ackoliv jsem overoval i spravnost hexakodu .. hmhmhm?
- Na Petrove pocitaci to prestalo chodit z "niceho nic" taky. To uz je ale
uplne mimo me chapani. At uz ale doslo k jakekoliv zmene, znamena to, ze
existuje nejaka "zazracna shoda okolnosti" (odbornici tomu rikaji
"konfigurace" ...), kdy X-win funguji i s carkovanymi pismeny ....

- Na Petrove pocitaci nefunguje KIKBD (Segmentation fault), ackoliv mame
zhruba stejnou konfiguraci (MetroX server to delat nemuze a v XFree 3.3.2
snad zadne zmeny, krome podpory hardware, nejsou a ostatne mi to behalo i
s 3.3.1).

Kdo vi ?

Dekuji za rady,
Pavel Vondricka

P.S.: Co se tyce locales: chtel jsem jen napsat, ze "jsou potreba". Popisy
k nim existuji.
P.P.S.: Co se tyce KIKBD a mkmap prevodu xmodmapovych souboru, pred tim
jsem varoval. Ale ted to pada samo od sebe (viz vyse). Ale jen Petrovi ! -
takze to bude nejaka lokalni chybicka ...

P.P.P.S.: Je-li tu nekdo, kdo testuje editor YUDIT nebo ma jine zkusenosti
s necim, co je schopno zobrazovat latin1 a Latin2 znaky NAJEDNOU, at se mi
prosim ozve. U verze 1.0 mi funguje jen zakl. GUI yudit, ale "kyudit" umre
(Segmentation fault) a "myudit" ma vadne menu (mozna bych mel upgradovat
lesstiff ???

P.P.P.P.S.: Pripadne dotcenym osobam se omlouvam, ale sva slova zpet
nevezmu, i kdyz byla take produktem jisteho (mensiho) vzteku. Nicmene
(panu Kerslagerovi jsem odpovedel osobne, doufam, ze to tentokrat pochopi
v dobrem ...) myslim, ze kdo nema cas, necetl muj mail a tak se nemusil
urazit. A koho netrapi svedomi, tak si z toho asi taky nemusi nic delat,
protoze si to nemusi brat tak osobne. Chtel bych kazdopadne apelovat na
ty, kteri se o cestinu staraji (aspon se tak publikuji na WWW), aby
prubezne aktualizovali sve navody a HLAVNE aby k nim pridali i patricna
vysvetleni pro "dummies", protoze pak je lepsi vedet nejen co, ale taky
proc je treba neco zmenit). Cilem je setrit cas a mailbox pravem VAM,
zkusenym a zamezit pravidelnemu opakovani stejnych dotazu. Diky za
spravne pochopeni !

*  Pavel Vondricka <Pavel.Vondricka na ff.cuni.cz>  *
*  http://www.ff.cuni.cz/~vondric                *