Cestina v X (kapitulace)

Petr Konecny pekon+usenet na informatics.muni.cz
Úterý Červen 2 16:52:38 CEST 1998

 P.P.P.S.: Je-li tu nekdo, kdo testuje editor YUDIT nebo ma jine
 P.P.P.S.: zkusenosti
 PV: s necim, co je schopno zobrazovat latin1 a Latin2 znaky NAJEDNOU,
 PV: at se mi prosim ozve. U verze 1.0 mi funguje jen zakl. GUI yudit,
 PV: ale "kyudit" umre (Segmentation fault) a "myudit" ma vadne menu
 PV: (mozna bych mel upgradovat lesstiff ???

{,X}Emacs 2[01].* umi soucasne cokoliv co se da reprezentovat v unicodu,
tedy pokud ma k dispozici fonty. Navic si klavesnici resi po svem, takze
s ni nema problemy. Je otazka, jestli je to pod Xy rozumne reseni.

						Petr

Petr Konecny  <pekon at fi.muni.cz>  http://www.fi.muni.cz/~pekon/
PGP Key ID: 1024/FDD85DBD
Key fingerprint = 8B 1A D4 39 50 20 A1 DB  AF 03 2A 53 9E 2D 9D 1B