linux pre 2.0.34

Středa Červen 3 02:09:50 CEST 1998

> Nemoze. -p0 funguje ak si v adresary /usr/src. -p1 funguje ak si v adresary
> /usr/src/linux. Ak si pouzil prikazy tak ako som ich napisal, musi fungovat
> -p1, ak si postupoval podla navodu Leosa Bitta, tak -p0.
>
> A rozdiel medzi nimi? Pomoze pohlad do manualu:

V nejake novejsi verzi patch to prestalo bez -pX chodit. Driv mi to
fungovalo, ted uz musim parametrovat. Asi to je feature :-)
Zajimave je, ze bez -pX to zcuni jen nektere zaplaty, zdalo se mi, ze jen
nove (drive neexistujici soubory), ale pak jsem si vsimnul, ze je to obcas
podezdrele nedeterministicke :-))

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution