Ako nahradit Exchange/NT Linuxom ? (trosku off-topic)

Martin Lebeda lebeda na mmp.plzen-city.cz
Středa Červen 3 12:42:03 CEST 1998

Dne 28 May 98, v 21:04, Jozef C. Chocholáček pise:

>   Robo, hned by som ho s tymi CDckami vyhodil - ten napaleny soft ma asi
> tak legalne, ako ja moje Win98... A myslim, ze Linux je za jeho cenu
> najlepsim riesenim.

Nejde o legalitu, nebo co si myslim, kdyz to ukaze sefovi, tak ten to pak
klidne koupi.

Jde o to, jit a sefovi ukazat ze to umim pod linuxem take, lepe a levneji.

Martin