cs nebo cz pro jazyk? (Was: Re: Cestina v X-ech (dlouhe)_

Pavel Makovec pavelm na terminal.cz
Čtvrtek Červen 4 00:58:19 CEST 1998

Pavel Makovec napsal:
> pravdou je, ze se pouzivaji dvoupismenne zkratky, tedy cs.
> to ovsem nevylucuje existenci jine normy (ne vse je na webu)
> popisujici zkratky tripismenne. (csy jsem si z prstu nevycucal.)

odpovidam si sam :) vse neni na webu: csy jsem zatim nenasel
(pres dialup moc nehledam). nasel jsem ale zkratky iso-639-2t/b:

ces (terminologie), cze (bibliografie), dale viz napr.
http://www.triacom.com/archive/iso639-2.en.html

pavel makovec