redhat 5.1 problems

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Středa Červen 3 10:55:30 CEST 1998

Daniel Prynych pise:

> Podobny problem jsem mel taky kdyz jsem
> spoustel autoboot z CD tak rval VFS panic,
> kdyz jsem nastartoval z diskety tak slo vse bez problemu
> RH 4.2 se nainstalovala bez problemu.

O instalaci se ani nezminuju. To je proste horor. Vetsinou zacnu instalovat
pres ftp. Jak u 5.0, tak u 5.1, tam je asi dost bugu. Tak v polovine pripadu
to nejde z ftp.fi.muni.cz, protoze se tam ten stroj vubec nedostane (i kdyz
to ftpko jede), nebo protoze to proste ignoruje (chybova hlaska tam bud neni
nebo rychle zmizi). Pak si RedHat zkopiruju z ftpka, zkusim instalovat pres
NFS, v obou distribucich mi to zahlasi, ze Second Stage Install failed,
protoze permission denied. Az kdyz si to stahnu na nase lokalni ftpko, tak
to pomoci ftp jde instalovat. A jen v pripade, kdy zadam skutecny nazev
pocitace, ftp je alias, ktery instalacni skript nereflektuje.

Leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/