redhat 5.1 problems

Středa Červen 3 11:09:53 CEST 1998

On Wed, 3 Jun 1998, Leo Hadacz wrote:

> O instalaci se ani nezminuju. To je proste horor. Vetsinou zacnu instalovat

Hmmm... ja jsem s instalaci zadne problemy nemel, pokud pominu problemy se
spojenim. Pokud jsem instaloval lokalne po ethernetu, vzdy to slapalo jak
ma.

Jedina chyba co jsem v instalaci RH 5.1 objevil je ze neni mozne provest
instalaci (nepusti vas to dal) pokud nemate nejakou partition oznacenou
jako Linux swap. Nemusite ji potom vubec pouzit, ale musite tak nejakou
oznacit (v fdisku prikazem t). Jen co ji oznacite se vas to zepta jestli
ji chcete pouzivat, tam reknete ze ne, a vse je jak ma byt. Pak uz jen
staci prepnout alt+f2 do shellu, zpatky tu partition oznacit tak jak byla
(v mem pripade FAT), data na ni zustanou netknuta a instalacni program
bezi dal.

Chapu ze neni typicke vubec nepouzivat swap, ale ja to instaloval na
pocitac se 128 MB RAM a pro Linux jsem dostal jen cca 400 MB na disku a
bylo mi lito z toho jeste ukrajovat swap...

> pres ftp. Jak u 5.0, tak u 5.1, tam je asi dost bugu. Tak v polovine pripadu
> to nejde z ftp.fi.muni.cz, protoze se tam ten stroj vubec nedostane (i kdyz
> to ftpko jede), nebo protoze to proste ignoruje (chybova hlaska tam bud neni
> nebo rychle zmizi). Pak si RedHat zkopiruju z ftpka, zkusim instalovat pres
> NFS, v obou distribucich mi to zahlasi, ze Second Stage Install failed,
> protoze permission denied.

Tohle se tady probiralo uz asi milionkrat - vsechno co je v adresari
.../i386/RedHat/instimage musi byt spusitelne. Takze: "chmod -R +x
.../i386/RedHat/instimage" to vyresi.

> Az kdyz si to stahnu na nase lokalni ftpko, tak
> to pomoci ftp jde instalovat. A jen v pripade, kdy zadam skutecny nazev
> pocitace, ftp je alias, ktery instalacni skript nereflektuje.

Tak tohle jsem nezkousel. No ale nenin to tak hrozne - vzdycky je jeste
moznost tam napsat IP adresu. ;-)

Leos Bitto