Instalace redhat [was Re: redhat 5.1 problems]

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Červen 3 13:50:53 CEST 1998

Ahoj!

> Jedina chyba co jsem v instalaci RH 5.1 objevil je ze neni mozne provest
> instalaci (nepusti vas to dal) pokud nemate nejakou partition oznacenou
> jako Linux swap. Nemusite ji potom vubec pouzit, ale musite tak nejakou
> oznacit (v fdisku prikazem t). Jen co ji oznacite se vas to zepta jestli
> ji chcete pouzivat, tam reknete ze ne, a vse je jak ma byt. Pak uz jen
> staci prepnout alt+f2 do shellu, zpatky tu partition oznacit tak jak byla
> (v mem pripade FAT), data na ni zustanou netknuta a instalacni program
> bezi dal.

To mi pripomina instalaci redhatu na sun4/330. Daleko jsem se nedostal
ale uz zacatek byl uzasny:

a) redhat se ptal na ktery disk se ma nainstalovat. Tou dobou jsem jel
pres nfsroot a v tom sunovi zadny disk nebyl (a ja toho redhata chtel
opravdu nainstalovat na ten nfsrootovy disk...)
b) pak redhat chtel nekam swapovat, nejak si nechtel vysvetlit ze
zadny disk _opravdu_ neni.

[Jinak na tom sunitku dneska linux sqele bezi. Vzala se nejaka kopie
redhatu z beziciho systemu, predelali se rc skripty a login, a ted je
z toho skoro i pouzitelna masina.]

> Chapu ze neni typicke vubec nepouzivat swap, ale ja to instaloval na
> pocitac se 128 MB RAM a pro Linux jsem dostal jen cca 400 MB na disku a
> bylo mi lito z toho jeste ukrajovat swap...

Myslim ze je docela dost mist kde swap proste pri instalaci neni
potreba. Kdyz jsem instaloval linux na notebuga s 32MB ramky tak jsem
se taky rozhodnul swap nepouzivat.

								Pavel
--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+