cs nebo cz pro jazyk? (Was: Re: Cestina v X-ech (dlouhe)_

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Červen 3 13:52:54 CEST 1998

Ahoj!

> pravdou je, ze se pouzivaji dvoupismenne zkratky, tedy cs.
> to ovsem nevylucuje existenci jine normy (ne vse je na webu)
> popisujici zkratky tripismenne. (csy jsem si z prstu nevycucal.)
>
> jako podstatnejsi zalezitost bych vsak videl (ne)moznou
> zmenu z "cs" (czechoslovak?) na "cz" (czech)...

NE.

cs znamena cestina. Slovenstina ma vlastni kod.

...muze se vam to nelibit. muzete proti tomu protestovat. ale to je
tak vsechno co s tim muzete delat...

Nechte to tak. Proste cestina ma zkratku cs. Tecka. Konec. Neni o cem
debatovat.

								Pavel

--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+