named

Samel Vitezslav xsamel00 na dcse.fee.vutbr.cz
Středa Červen 3 17:53:51 CEST 1998

> Zdravim,
> mozno je to banalita, upgradol som bind z 4.9.6-6 na 8.1.2 .
> Po restarte mi vsak named nenacita zonove subory a
> vypise do /var/log/messages
> ..... /etc/named.conf:1: syntax.error near ;
>
> Nejaky napad ?
>
> Marek

	Nejsem uzivatelem RH ani debianu (soudim podle suffixu -6 za verzi),
	ale princip je v tom, ze se zmenil tvar konfiguracniho souboru
	/etc/named.conf. V zdrojovkach by mel byt nejaky perlovsky script,
	ktery prechrousta konf. soubor z 4.x verze do verze 8.x.
	Jinak se take da postupovat dle dokumentace a vytvorit tento soubor
	znova od zacatku.

				Ahoj Vita

--
Vitezslav Samel, student of Technical University, Brno, Czech republic
E-mail: xsamel00 at dcse.fee.vutbr.cz (ISO-8859-2 friendly)
For PGP do: finger xsamel00 at sts.dcse.fee.vutbr.cz