haky & caky (Was: Re: cs nebo cz pro jazyk?)

Pavel Makovec pavelm na terminal.cz
Čtvrtek Červen 4 01:52:02 CEST 1998

Slavek Banko napsal:
> Hezke tema, ale pochybuji, ze to nekdo z nas dodatecne ovlivni.
> Mozna by bylo snazsi napriklad pokusit se o pocesteni teto dis-
> kusni skupiny (tedy zavest haky & caky) - kdyz jsme takovi CESI.

to asi bude zalezet predevsim na moderatorovi teto skupiny ;-).
z konference freesoft na freesoft.cz si dovolim citovat tuto diskusi:

    :: P.S. Docela bych uvital, kdyby do konference chodily
    :: "rozlustitelne" prispevky -- vetsinou ctu postu z terminalu ...a
    :: ? ...cestina se zobrazuje ve veselych znacich (napr 'x' znamena
    :: 'r s hackem' apod.).  Co se premoci a psat 7-bit ascii ?

    PM: jak vidite, snazim se. ale priznam se, ze je mi v teto vyspele
    PM: technicke dobe velice cizi. myslim si, ze by tomu melo byti
    PM: naopak: ti lide, kterym z toho ci onoho duvodu chybi jeden bit,
    PM: by si meli zpravy prevadet sami.  treba pro to existuje volny
    PM: software...

Myslim si totez.  Ja pisu vse cesky, pouze se nektere moje zpravy
automaticky konvertuji.  Jak si lze vsimnout v me signature, kterou jsem
zacal pouzivat letos v lednu, dva roky dopredu upozornuji, ze od jisteho
data prestanu tyto konverze provadet.  Dle meho nazoru se jedna
o rozumny kompromis.  Ti, kdo nejakeho z duvodu me prispevky chteji
cist, si behem dvou let nepochybne zaridi, aby tak mohli cinit, a lidem,
kteri je cist nechteji, muze byt jedno, jakou formou je zasilam.

Pripadne dalsi komentare na tema hacky/carky/krouzky prosim na moji
adresu (prip. na adresu Pavla Makovce, ma-li zajem:-), ne do konference.
Dekuji.

Milan Zamazal

--
Abych take prispel svym dilem k pocitacove katastrofe ohlasene na 1. 1. 2000,
prestanu od toho dne vsechny sve cesky psane zpravy konvertovat do ASCII.