cs nebo cz pro jazyk? (Was: Re: Cestina v X-ech (dlouhe)_

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Červen 3 19:03:46 CEST 1998

Hezke tema, ale pochybuji, ze to nekdo z nas dodatecne ovlivni. Mozna by bylo snazsi napriklad pokusit se o pocesteni teto diskusni skupiny (tedy zavest haky & caky) - kdyz jsme takovi CESI.

Slavek Banko.