cs nebo cz pro jazyk? (Was: Re: Cestina v X-ech (dlouhe)_

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Čtvrtek Červen 4 09:28:50 CEST 1998

> prosti americane si driv mysleli, ze mame more, ze tu valcime, atd. :-)

> jednotlive stiznosti by opravdu nepomohly. snad kdyby se daly
> dohromady unixove skupiny (typu czlug) a vydaly spolecne
> prohlaseni, pak by mohl nejaky cesky std urad jednat s iso.
>
> to jsou ale prilis velka 'by' na ocividne maly problem (ktery zatim
> vadi vcetne vas a mne ctyrem citatelum teto skupiny)
>
> pavel makovec

 ono to nebolí/nevadí nějak moc, spíše jde o to, že teď je ještě IMO
 docela rozumná doba to změnit. pokud se bude linux rozšiřovat a stávat se
 aktuálnějším, mohlo by už být docela pozdě a toho zmatku, který by
 kolem cz a cs vznikal ....

			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)