linux pre 2.0.34

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červen 4 16:15:00 CEST 1998

V poslednim dopise Derfinak Jan pise:

> Nemoze. -p0 funguje ak si v adresary /usr/src. -p1 funguje ak si v adresary
> /usr/src/linux. Ak si pouzil prikazy tak ako som ich napisal, musi fungovat
> -p1, ak si postupoval podla navodu Leosa Bitta, tak -p0.
>
> Ja som si zvykol pouzivat -p1 preto, lebo mam casto rozbalenych viac verzii
> kernelu a nevyhovuje mi, ked mi patch modifikuje adresar na ktory ukazuje
> linka /usr/src/linux. Takto sa prepnem do spravneho adresara (napr.
> /usr/src/linux-2.1.103) a opatchujem ten.

no ja pouzil -p0, ale musel jsem predtim udelat link

ln -s . linux    v adresari s jinou verzi. ted uz vim proc.

milan

> 					jano
>
> ----- I can't get no satisfaction -----
> 			Rolling Stones

Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5 46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm na fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/