prestaveni signalu za behu

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Červen 4 20:24:56 CEST 1998

On Thu, 4 Jun 1998, Pavel Kankovsky wrote:
> <citat z time(2)>
>        If t is non null, the return value is also stored in the memory
>        pointed to by t.
> </citat>
>
> cili
>
> time_t
> time(time_t *t)
> {
>   if (t)
>     *t = CAS;
>   return CAS;

Diky ted uz to chodi OK,
ale stale jsem nejak nepochopil ten citat. Je to tak,
ze se nehledi na return hodnotu, ale na to, co se ulozi na misto
odkazovane pointerem t ?

Zkusil jsem udelat experiment a dat *t=32000000 a return 0
a vraci to podle toho *t - na return kasle. Pak ale je zahada, co se
dosadi implicitne, kdyz *t nenastavim - to je ten rok 2004 - a to neni
urcite po protoceni citace casu - to ma nastat az 2038.
Takze je to zahada navic pro jaderne experty (=experty na jadro ;-)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *