time() -- Re: prestaveni signalu za behu

Čtvrtek Červen 4 20:46:25 CEST 1998

On Thu, 4 Jun 1998, Petr Skoda wrote:

> ale stale jsem nejak nepochopil ten citat. Je to tak,
> ze se nehledi na return hodnotu, ale na to, co se ulozi na misto
> odkazovane pointerem t ?

To zalezi na volajicim, kterou hodnotu si vybere. Ktery chytrak vymyslel,
ze vysledek muze byt vracen jednim nebo dvema zpusoby, nevim, ale rad bych
se s takovym clovekem seznamil. :)

> Zkusil jsem udelat experiment a dat *t=32000000 a return 0
> a vraci to podle toho *t - na return kasle. Pak ale je zahada, co se
> dosadi implicitne, kdyz *t nenastavim - to je ten rok 2004 - a to neni
> urcite po protoceni citace casu - to ma nastat az 2038.

Nic se nedosadi. Zustane tam ta hodnota, co na danem miste byla predtim.
Je to neco jako nasledujici program:

int main() { int bum; return bum; }