Offtopic: Re: prestaveni signalu za behu

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Červen 4 20:32:14 CEST 1998

On Thu, 4 Jun 1998, Michael Mraka wrote:

> Knihovnu v niz je prepsana fce time ma prelodovanou jenom ta_aplikace,
> takze ostatni programy se chovaji normalne. Timhle zpsobem jsem si kdysi
> poustel jeden cesko-anglicky slovnik, ktery jinak psal cosi o tom, ze uz

Ach. Tak to nie som sam, koho nastvalo, ze si musi stale stahovat novu
verziu slovnika, ktora sa lisi od predchadzajucej len zmenou casu expiracie.
Pouzivam to iste riesenie. Len by ma zaujimalo, co autor sleduje, ked nuti
uzivatela stahovat stale dookola tu istu verziu programu.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones