haky & caky

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Pátek Červen 5 18:25:05 CEST 1998

>  nevím, jak je to s jinými programy, ale v pine lze nakonfigurovat
>  'display filter', popřípadě i 'sending filter'. takže žádný patch, co se
>  týče pine, není třeba.

 ještě jen dodám, že podobně to lze udělat i u less (viz. INPUT
 PREPROCESSOR) (zrovna jsem si pročítal man page). zdá se tedy, že chyba
 opravdu není v neschopnosti software se s háčky a čárky vypořádat, ale
 spíše v lidech ... smutné je, že právě tito tady vehementně prosazují,
 jak to software neumí....