haky & caky

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Červen 8 13:13:04 CEST 1998

Pavel Machek wrote:
> OOk, dodej patche pro mutt, pine a elm, a pak si o tom muzeme
> popovidat. Aha, budes muset spatchovat taky less, co takhle less
> $MAIL? A taky bys mel dodat patche do configu pro sendmail.

To neni potreba. Pine i elm (v kombinaci s metamailem) to v pohode
zvlada. Pouzivat less ke cteni mailu misto pine nebo elm je trochu
divny.

> sqele. Ale meli by si uvedomovat ze od mnoha uzivatelu vyzaduji velke
> mnozstvi prace, ktera obcas neni ani mozna.

Porad nevidim to mnozstvi prace. Mam nainstalovany pine a taky pouzivam
netscape a nemusel jsem delat zadnou praci navic. Snad az na ten pine
v pripade neceskeho terminalu. Tam se musi zalest do setup -> config
a tam to zmenit, coz je, mirne receno, nepohodlne.

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno