haky & caky (Was: Re: cs nebo cz pro jazyk?)

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pátek Červen 5 19:00:28 CEST 1998

On Fri, 5 Jun 1998, Michal Vitecek wrote:

>     myslím si, že je to zbytečný extremismus. dříve nebo později se stejně
>   nevyhnete tomu, že lidé začnout psát česky i do konferencí. k
>   nacionalizaci přece stejně všechno směřuje ...
>     a zahazovat maily před čtením jen proto, že jsou psány skutečně česky,
>   docela přehnané. důležitý je ten obsah a ne jestli to má háčky nebo
>   čárky. číst to jde i bez nich i s nima.

Nie je pravda. Bez to ide citat vsade, s nimi nie. Sam sa dostavam do styku
s roznymi exotickymi pocitacmi a terminalmi, preto pokial som prave za
pocitacom na ktorom to precitat viem, tak to precitam, inac nie. Pokial
autor prispevku s diakritikou potrebuje moju radu, riskuje, ze si jeho mail
neprecitam, len z dovodu, ze nemam dost casu na jeho lustenie. Kto v tomto
pripade straca je jasne.

Tato otazka tu uz bola niekolko krat diskutovana. Vtedy sa tu objavil navrh,
ktory sa mi asi najviac pozdaval. Nejakym sposobom nastavit listserver, aby
si kazdy uzivatel mohol zvolit, ci chce dostavat postu s diakritikou alebo
nie. Potom by sa nastavilo vsetko centralne a uzivatel, nemusi konfigurovat
10 inych programov.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones