haky & caky (Was: Re: cs nebo cz pro jazyk?)

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Pátek Červen 5 19:48:10 CEST 1998

> Nie je pravda. Bez to ide citat vsade, s nimi nie. Sam sa dostavam do styku
> s roznymi exotickymi pocitacmi a terminalmi, preto pokial som prave za
> pocitacom na ktorom to precitat viem, tak to precitam, inac nie. Pokial
> autor prispevku s diakritikou potrebuje moju radu, riskuje, ze si jeho mail
> neprecitam, len z dovodu, ze nemam dost casu na jeho lustenie. Kto v tomto
> pripade straca je jasne.

 už se tady psalo, že lze použít filtry, které Vám text napsaný v
 Češtine/Slovenštině převedou do Cestiny/Slovenstiny. každý rozumněji
 napsaný program by to měl umožňovat.

> Tato otazka tu uz bola niekolko krat diskutovana. Vtedy sa tu objavil navrh,
> ktory sa mi asi najviac pozdaval. Nejakym sposobom nastavit listserver, aby
> si kazdy uzivatel mohol zvolit, ci chce dostavat postu s diakritikou alebo
> nie. Potom by sa nastavilo vsetko centralne a uzivatel, nemusi konfigurovat
> 10 inych programov.

  ano, to by asi bylo nejlepší řešení a vyřešily by se tímto všechny možné
  další diskuse na toto téma.

> 					jano

			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)