haky & caky

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Pátek Červen 5 19:06:51 CEST 1998

On Fri, 5 Jun 1998, Hanus Adler wrote:

> Prominte, ale nezda se Vam to hloupe? Mate k dispozici Unix = velmi
> silny nastroj na temer jakoukoli cinnost a pritom se chovate, jako
> typicky Windowsak. Copak je tak tezke napsat si skript, ktery s vyuzitim
> metamailu a cstocs odstrani diakritiku ze vsech mailu, ktere Vam
> prijdou, jeste pred dorucenim???

Priznam se, ze se mi to hloupe nezda. Kdyby se nekdo rozhodl posilat do
konference maily jako dokumenty Wordu, koupil byste si Word? Napsal byste
si filtr Word->ASCII?

> Krome toho muzete mozna pouzit program screen. Dival jsem se prave na
> jeho manual, a po povrchnim prohlednuti se mi zda, ze je zde mozne
> nastavit on-line preklad -- kdyz si s tim trochu pohrajete, bude Vam
> znaky s diakritikou zobrazovat bez hacku a carek (vynatek z manu
> prikladam nize).

Takze prijdu o veci z ISO-8859-1? Jen tak se ptam, protoze screen, ma
natolik zvlastni terminalove vlastnosti, ze jsem ho zavrhnul.

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz