haky & caky (Was: Re: cs nebo cz pro jazyk?)

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Červen 5 20:53:27 CEST 1998

Hello, world!\n

> Nie je pravda. Bez to ide citat vsade, s nimi nie. Sam sa dostavam do styku
> s roznymi exotickymi pocitacmi a terminalmi, preto pokial som prave za
> pocitacom na ktorom to precitat viem, tak to precitam, inac nie. Pokial
> autor prispevku s diakritikou potrebuje moju radu, riskuje, ze si jeho mail
> neprecitam, len z dovodu, ze nemam dost casu na jeho lustenie. Kto v tomto
> pripade straca je jasne.

   Kdyz tu a tam jezdim po svete a loguji se z ledasjakych podivnych terminalu,
prichazi mi velice vhod, ze mi vetsina mailu chodi v cistem ASCII a ze nemusim
nic specialniho predelavat, abych maily opravdu videl.  A myslim, ze nejsem
sam. Mam pocit, ze zrovna E-mailove konference by mely byt v techto vecech co
nejkonzervativnejsi a snazit se o to, aby si prispevky mohl precist kazdy. Id
est, pokud mozno bez nabodenicek a bez MIME.

   Prekodovavani list-serverem je docela pekny napad, ostatne jeden kolega
nyni pracuje na vyvoji zbrusu noveho modularniho list-serveru, ktery by mel
zvladat i tyto veci a filtrovani MIME.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"All computers run at the same speed... with the power off."