Komprimace disku - stacker?

vl.petr vpetr na bigfoot.com
Neděle Červen 7 06:03:22 CEST 1998

Komprimace partitionu - ve 3000 poslednich zpravach z teto konference, co
mam na disku, jsem nenasel jedinou zminku o komprimaci, takze se zacnu
vyptavat:

Lze necim komprimovat na Linuxu disk tak pohodlne (no, jeste jsem neobjevil,
jak lze ovlivnit miru komprese) jako na NTFS (WinNT)?

Pokud ne, tak alespon cely vyhrazeny partition bez moznosti volitelne
komprimovat zvolene soubory/adresare tak jako na NTFS.

Ono totiz textove soubory/Logy a jine podobne seno je dle me neefektivni
nechavat nekomprimovane, ale necham si poradit..

Diky za tipy.

v.p.