problem s diskem >8.6GB

Radim Hajek hajek na inext.cz
Úterý Červen 9 19:25:33 CEST 1998

Tak nakonec to bylo tak, ze vyrobce udava v dokumentaci ze CHS=16383/16/63
a 17803490 adresovatelnych sektoru, coz samozrejme jaksi nevychazi... Tak
jsem upgradoval BIOS, ktery si nadekoval pres 17000 cylindru a tuto hodnotu
jsem vnutil pres append hd=... v LILU. A funguje jak ma.... 9.1GB pred
formatem (po naform asi 8.6 GB).

R.Hajek

Martin Mares <mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote in article
<19980607105745.39150 na atrey.karlin.mff.cuni.cz>...
> [...]
jako
> 1700 cylinders, 8 heads, 12--47 sectors per track).

>    Jedine omezeni, o kterem vim, je 2^31 bloku, coz odpovida 2TB.

>    16GB disky by Linuxu nemely delat problemy. Nekterym BIOSum ovsem
mohou,
> takze mozna budete muset bootovat z maleho parititionu `nekde dole'.
>
> 				Have a nice fortnight
> --
> Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
> Faculty of Math and Physics, Charles University, Prague, Czech Rep.,
Earth