Komprimace disku - stacker?

Neděle Červen 7 23:59:09 CEST 1998

Videl jsem to nekde jako neoficialni patch. Jak podporu pro Stacker, tak
kompresi ext2. Bezte na www.linuxhq.com a jdete na "Unofficial kernel
patches". Je tam Mama, atd...

> Komprimace partitionu - ve 3000 poslednich zpravach z teto konference, co
> mam na disku, jsem nenasel jedinou zminku o komprimaci, takze se zacnu
> vyptavat:
[...]

Myslim, ze se to tu probiralo. Ja radeji vsechnu dokumentaci zagzipuju a
pak si ji prohlizim pomozi zless, zgrep a zcat. Nicmene kdyz je nedostatek
mista a vubec Vam nejde o rychlost a spolehlivost, tak bych to take
privital.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution