Rozchozeni PPP na RH 5.1

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Pondělí Červen 8 14:25:49 CEST 1998

Ahojte vsichni.
Pote, co jsem si nainstaloval na masinu RH 5.1, jsem si poridil modem.
Obyc. GVC 33600.
Kdyz se ale snazim rozchodit PPP, pppd mi pada se zajimavou hlaskou
ve /var/log/messages:
pppd :pppd 2.3.3 started by root. uid 0
pppd : tcgetattr: Input/Output error(5)
pppd : Exit

Nikdy predtim jsem PPP nerozchazel, prechazet na nizsi verzi RH
nehodlam.
Pouzil jsem i skripty ze serveru LINUX-CZ, mam Satrapovu modrou knizku,
mam Pouzivame Linux, cetl jsem man pppd i PPP-HOWTO, ale neprisel jsem
na nic,
proc by to nemelo chodit. Mozna jsem neco prehledl, ale nevim co. Snazim
se pripojit
modemem na Cisco a z W0.95 mi to jde bezvadne.
Dekuji za jakykoli napad,

--
Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz