Rozchozeni PPP na RH 5.1

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červen 9 09:35:23 CEST 1998

Ota Buchta pise:
: Pote, co jsem si nainstaloval na masinu RH 5.1, jsem si poridil modem.
: Obyc. GVC 33600.
: Kdyz se ale snazim rozchodit PPP, pppd mi pada se zajimavou hlaskou
: ve /var/log/messages:
: pppd :pppd 2.3.3 started by root. uid 0
: pppd : tcgetattr: Input/Output error(5)
: pppd : Exit
:
	Me to tak pripada, jako kdyby se ten pocitac neznal k seriovemu
portu. Ten modem je externi? Zkontroluj jestli se pri bootu vypisuje,
ze system nasel spravne zarizeni ttyS* se spravnymi parametry (a pripadne
pouzij setserial).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/